Of stuur ons een bericht

Uw vraag wordt binnen één werkdag behandeld en beantwoord op het door u opgegeven e-mailadres.

Informatie

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur. Bel naar 0900 – 2255220 (€0,10 per minuut) en één van onze medewerkers staat u graag te woord!

Bestellen zonder verzendkosten

Alle bestellingen worden GRATIS bezorgd in Nederland met PostNL als brievenbuspakket. U hoeft er dus niet voor speciaal thuis te blijven. Bestellingen binnen Nederland die op werkdagen vóór 17.00 uur geplaatst zijn worden doorgaans de volgende werkdag aangeboden door PostNL op het door uw gekozen verzendadres. Bestellingen die op werkdagen na 17.00 uur geplaatst zijn worden de eerstvolgende werkdag verstuurd, met uitzondering van feestdagen

Zending volgen via Track & Trace

Voor bestellingen die buiten Nederland worden verstuurd worden verzendkosten berekend. Uw bestelling wordt verstuurd als pakket en is eenvoudig te volgen. U krijgt een e-mail met daarin een Track & Trace code van het desbetreffende postorderbedrijf.

100% Veilig betalen

Op MedicinePlus.nl kunt u kiezen uit verschillende betaalmogelijkheden. Om het u gemakkelijk te maken bieden wij verschillende mogelijkheden aan zodat er altijd een betaalmogelijkheid is die het beste bij uw wensen aansluit. Onze website is voorzien van een versleutelde verbinding genaamd SSL. Deze SSL verbinding zorgt ervoor dat alle vertrouwelijke informatie gecodeerd wordt verstuurd bij het doen van een transactie.

Kosteloos retourneren

Producten kunnen binnen een termijn van 30 dagen na levering worden geretourneerd. Wel geldt dat deze enkel ongeopend en in ongeschonden staat retour mogen. Het aankoopbedrag en de verzendkosten worden vergoed bij retour, de retourzending is ook geheel kosteloos wanneer u het pakket verstuurd naar het postbusnummer: Medicine Plus, postbus 213, 6400AE Heerlen.

De supplementen van Medicine Plus worden met de hoogste zorg en kwaliteit geproduceerd en ontwikkeld. Mocht er onverwachts toch iets niet kloppen dan horen wij dit natuurlijk graag. Wij zullen uw klacht met de grootste zorg in behandeling nemen.

Mocht er onverwacht een probleem ontstaan met uw bestelling en/of product dan helpen we u graag om tot een passende oplossing te komen.